Коротка, Наталія Володимирівна2019-06-102019-06-102018Коротка, Н. В. Роль автентичних матерiалiв в вивченнi дiлової англійської мови / Н. В. Коротка // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». – 2018. – Вип. 4 (72). – С. 124–127. – (Серія : Філологія).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29642В даній статті відбувається спроба дослідити роль автентичних матеріалів у навчанні англійської ділової мови. Особлива увага приділяється визначенню цілей використання аутентичних матеріалів, адже використання автентичних матеріалів необхідне на всіх етапах навчання іноземної мови у всіх видах мовленнєвої діяльності, адже саме автентичні матеріали створюють ілюзію прилучення до природного мовного середовища, знайомлять учнів з культурою і повсякденним життям країни досліджуваної мови, допомагають підвищити мотивацію до вивчення іноземної мови як предмета. У статті наводиться класифікація автентичних матеріалів, виділяються їх переваги, як засобів навчання, розглядаються умови застосування автентичних матеріалів та функції, які вони виконують; наводяться методичні рекомендації щодо застосування автентичних матеріалів та перераховуються труднощі їх використання. Метою статті є спроба виявити місце і роль автентичних матеріалів у навчанні ділової англійської мови. У статті особливий акцент робиться на результаті систематичного використання неадаптованих оригінальних (автентичних) матеріалів у навчанні ділової англійської мови; розглядається потенціал автентичних матеріалів та їх можливості, як цінного ресурсу викладання та самостійної роботи учнів. This article attempts to explore the role of authentic materials in teaching business English. Particular attention is paid to the definition of the purposes of the authentic materials usage, because it is necessary at all stages of learning a foreign language in all types of speech activities, because authentic materials create the illusion of familiarizing with the natural language environment, acquaint students with the culture and daily life of the country, help to increase the motivation to learn a foreign language as a subject. The article provides a classification of authentic materials, highlights their advantages as means of learning, discusses the conditions of authentic materials usage and the functions they perform; provides guidelines for the authentic materials usage and lists the difficulties of their usage. The aim of the article is to identify the place and the role of authentic materials in teaching business English. The article focuses on the result of the systematic usage of unadapted original (authentic) materials in teaching business English; the potential of authentic materials and their capabilities as a valuable resource for teaching and independent work of students.uk-UKнавчання англійській мовіавтентичний мовний матеріалділова англійська моваbusiness Englishteaching Englishauthentic language materialкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїРоль автентичних матеріалів в вивченні ділової англійської мовиArticle