Цятковський, Олег МиколайовичСтеценко, Вікторія АнатоліївнаТкачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2018-12-062018-12-062018Цятковський, О. М. Проблеми та особливості розвитку брендингу на ринку В2В / О. М. Цятковський, В. А. Стеценко, С. В. Ткачук // Scientific Discussion. – Praha, 2018. – Vol. 21, №29. - С. 48–52.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28592Статтю присвячено дослідженню просування бренду на ринку В2В на прикладі хімічної промислово-сті. Проаналізовано потреби підприємств у брендингу. Виділено складові елементи брендингу на ринку В2В, проаналізовано вигоди підприємства від брендування продукції. Визначено принципи та особливості брендингу на промислових підприємствах. The article is devoted to investigation of the brand promotion on B2B market on the example of the chemical industry. The needs of enterprises in branding are analyzed. The constituent elements of branding in the B2B market are analyzed, the advantages of the enterprise from branding products are analysed. The principles and peculiarities of the branding on industrial enterprises are determined.uk-UKбрендбрендингринок В2Вхімічна промисловістьуправління брендомbrandbrandingB2B marketchemical industrybrand managementкафедра маркетингуПроблеми та особливості розвитку брендингу на ринку В2ВArticle