Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаСтахурська, Світлана АнтонівнаСтахурський, Валерій Олександрович2015-05-132015-05-132015Ткачук, С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - К., 2015. - Вип. 4 (166). - С. 220–228.1993-6788SciVerse ScopusIndex Copernicushttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20339У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача. The article analyzes the existing elements of product policy and suggests the new ones to be added. Synthesizing all these elements analyzed, along with other components and factors of influence, the model of product policy for a service enterprise is presented as the system of interacting elements which is supposed to satisfy the consumer demands.uk-UKпослугапродуктова політикапроцес надання поcлугиконтактний персоналзадоволеність споживачаserviceproduct policythe process of service provisionfrontline personnelconsumer satisfactionкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуСпецифіка формування продуктової політики підприємств сфери послугArticle