Мартиненко, Михайло АнтоновичНестеренко, Неллі ВасилівнаНоваковська, Людмила Гнатівна2013-01-212013-01-212001Мартиненко, М. А. Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностей / М. А. Мартиненко, Н. В. Нестеренко, Л. Г. Новаковська // Проблеми і шляхи удосконалення фундаменталізації і профілізації підготовки фахівців - випускників вищих технічних навчальних закладів : матер. Всеукр. науково-метод. конф. - Київ : УДУХТ, 2001. - С. 33-34.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5478В умовах зростаючої математизації багатьох дисциплін і підвищення ролі математики в інженерній діяльності актуальним є питання про поглиблення фундаментальної математичної підготовки спеціалістів з урахуванням обраного фаху. Серед багатьох проблем, які слід вирішити у зв’язку з профілізацією курсу математики встановлення тісніших зв’язків між курсом математики і конкретними дисциплінами; удосконалення методів викладання і підвищення активності студентів у процесі навчання; навчити майбутніх спеціалістів розв’язувати прикладні задачі, які пов’язані з профілізацією курсу математики.With growing mathematization many disciplines and enhancing the role of mathematics in engineering activities pertinent to ask about extending the fundamental mathematical training based on the chosen specialty. Among the many issues that must be resolved in connection with the profiling of Mathematics establish closer ties between the rate and the specific disciplines of mathematics, improve teaching methods and increased activity of students in learning, teach future professionals to solve applied problems that associated with profiling of Mathematics.otherматематикаmathematicsпрофілізаціяінформаціяпроцес навчаннякваліфікаціярозв’язання задачдослідженняprofilinginformationlearningskillsproblem solvingresearchкафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.Фундаментализація та профілізація як основні чинники викладання вищої математики для технічних спеціальностейThesis