Пономаренко, Катерина ВолодимирівнаЯременко, Світлана Андріївна2016-08-032016-08-032015Пономаренко, К. В. Лексика в рекламі як засіб впливу та маніпуляції / К. В. Пономаренко, С. А. Яременко // Гуманітарне та патріотичне виховання студентської молоді в умовах глобалізації та євроінтеграції : матеріали всеукраїнської наукової конференції, 19 листоп. 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 172-175.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/23823Реклама відіграє надзвичайно велике значення в житті суспільства, оскільки від її ефективності залежить розв’язання цілої низки важливих економічних та суспільних завдань. Advertising plays an important in society because of its effectiveness depends on solving a number of important economic and social problems.uk-UKкафедра гуманітарних дисциплінлексикаманіпуляціїрекламаvocabularyadvertisingmanipulationЛексика в рекламі як засіб впливу та маніпуляціїOther