Божок, Наталія Олексіївна2013-01-222013-01-222012Божок, Н. О. Психологічний аналіз психокорекційної програми формування високої фрустраційної толерантності у студентів / Н. О. Божок // Психологія і соціологія. - 2012.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/5508У статті представлена психокорекційна програма розвитку високої фрустраційної толерантності у студентів. Аналізується зміст програми, що включає основні когнітивні, емотивні та поведінкові стратегії в комплексі з безумовним прийняттям себе, світу. In the article it has been presented the psychocorrectional program to form a high frustration tolerance in students. The content of program containing the basic cognitive, emotional and behavioural strategies in combination with unconditional self-acceptance, others and world-acceptance have been analyzed. та інших.uk-UKпсихокорекційна програмастудентикогнітивна стратегіяемотивна стратегіяповедінкова стратегіябезумовне сприйняття себебезумовне сприйняття світубезумовне сприйняття іншихпсихокоррекционная программаpsychocorrectional programstudentscognitive strategiesemotional strategiesbehavioural strategiesself-acceptanceothers-acceptanceworld-acceptanceкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїПсихологічний аналіз психокорекційної програми формування високої фрустраційної толерантності у студентівArticle