Гембець, Алла ВікторівнаПогуда (Шиян), Наталія Вікторівна2017-06-232017-06-232015Гембець, А. Інтернет-брендинг як фактор конкурентноспроможності туристичних підприємств / Н. Погуда, А. Гембець / Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 81 Міжн. наук. конф. молод. вчених, асп. і студентів, 23–24 квіт. 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – Ч. 3.- С. 450-451.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25676uk-UKтуризмtourismтуристичне підприємствоtourism enterpriseконкурентноспроможгністьcompetitivenessкафедра туристичного та готельного бізнесуІнтернет-брендинг як фактор конкурентноспроможності туристичних підприємствThesis