Закревська, Людмила Миколаївна2014-06-162014-06-162014Закревська, Л. М. Проблеми розвитку рекламної діяльності підприємств / Л. М. Закревська // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квіт. 2014 р., м. Київ. – К. : НУХТ, 2014 р. – Ч. 3. – С. 154-156.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15209Проведено аналіз стану рекламного ринку України. Систематизовано проблеми розвитку рекламної діяльності вітчизняних підприємств. An analysis of the advertising market in Ukraine. Systematized problems of promotional activities of domestic enterprises.рекламаadvertisingрекламна діяльністьрозвитокpromotional activitiesdevelopmentкафедра економіки і праваПроблеми розвитку рекламної діяльності підприємств