Kovalova, OlenaKovalska, Nataliia2019-06-132019-06-132019Kovalova, O. Innovative framework for teaching a foreign language as a tool of cross-cultural communication / O. Kovalova, N. Kovalska // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2019. – № 24. – С. 64–71.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29716У статті розкрито результати дослідження методологічних та психологічних аспектів викладання іноземної мови студентам економічних факультетів в Україні та визначено основні навчальні цілі. В ній також пропонується нова структура викладання, основна мета якої полягає в заохоченні студентів у їх подоланні мовних, комунікаційних та міжкультурних бар'єрів у навчальному процесі. Цю методику можна вважати інтегральною для освітніх цілей, які є важливими для отримання мовних компетенцій. The article presents the results of the study of the methodological and psychological aspects of teaching a foreign language to students of economic faculties in Ukraine and defines the main educational goals. It also offers a new teaching structure whose main purpose is to encourage students to overcome linguistic, communication and intercultural barriers in the learning process. This technique can be considered integral for educational purposes, which are important for obtaining language competences.enнаукова статтяіноземні мовиінноваційні методиміжкультурна комунікаціяметодика викладаннякомунікативне середовищенавчання іноземним моваммовні компетенціїscientific articleforeign languagesinnovative methodsintercultural communicationteaching methodscommunicative environmentteaching foreign languageslanguage competencesкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїInnovative framework for teaching a foreign language as a tool of cross-cultural communicationArticle