Кравченко, Антоніна ІванівнаГуліда, Денис О.2014-11-272014-11-272014Кравченко, А. Роль психологічної моделі мерчандайзингу ресторанних послуг / А. Кравченко, Д. Гуліда // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 514–516.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18754Сучасний ресторанний бізнес в Україні розвивається бурхливими темпами. Зростає добробут людей і тим самим зростає потреба в задоволенні не тільки фізіологічних потреб (втамування голоду), а й потреба в естетичному оформленні їжі, у високому рівні обслуговування, морально-психологічному задоволенні. Modern restaurant business in Ukraine is developing rapidly. Grows well-being and thereby increases the need to satisfy not only physiological needs (hunger quenching), but also the need for aesthetic design of food, the high level of service, moral and psychological satisfaction.uk-UKресторанний бізнесrestaurant businessфізіологічні потребиphysiological needsестетичне оформлення їжіaesthetic design foodРоль психологічної моделі мерчандайзингу ресторанних послугOther