Бебко, Світлана Вікторівна2017-11-162017-11-162017Бебко, С. В. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. В. Бебко // Вища школа. - 2017. - № 4 (153). – С. 83-89.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26135Проаналізовано поняття вищої освіти, її зміст та функції. Досліджено поняття системи вищої освіти та основи її функціонування. Виділено ключові тенденції організації вищої освіти, а саме: організація навчання разом із замовниками; участь бізнесу у формуванні програм, цільові замовлення; великий обсяг самостійної роботи студента, формування індивідуальних траєкторій навчання; великий вибір навчальних курсів; орієнтація на компетентності та результат. The article analyzes the notion of higher education, its contents and functions. There has been studied the notion of higher education and the essentials of its functioning. There has been distinguished the key tendencies of higher education organization, namely: organization of study together with customers; business participation in forming the programs, targeted orders; a great deal of self-learning courses, the formation of individual directions of study; a wide of courses; focus on competence and results.uk-UKвища освітаосвітні функціїсистема вищої освітивищі навчальні закладиключові тенденціїhigher educationeducation functionsthe system of higher educationhigher education institutionskey tendenciesкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїСистема вищої освіти як об'єкт наукового дослідженняArticle