Шаран, Лариса ОлександрівнаДраненко, Оксана ВолодимирівнаШаран, Андрій Васильович2015-12-162015-12-162012Шаран, Л. О. Доцільність впровадження інноваційного продукту в клінінговій службі готельного господарства / Л. О. Шаран, О. В. Драненко, А. В. Шаран // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 жовтня 2012 р. – К. : НУХТ, 2012. – С. 161-163.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21996Впровадження в готелі комп’ютерної програми «REX» - Room Expeditor для управління обслуговуючим персоналом готелю за допомогою мобільних пристроїв Apple iPhone / iPod дасть змогу скоротити час прибирання вдвічі та підвищити його якість, і збільшити оборотність гостей вдвічі. А використання безшумних дзвінків та роботів пилососів покращить ефективність та швидкість виконання роботи без зайвих затрат часу, бо як кажуть, час - це гроші. В Implementation of a hotel computer program «REX» - Room Expeditor to control the service personnel at mobile devices Apple iPhone / iPod will help reduce cleaning time by half and improve its quality, and to increase the visitors' reversibility half. The use of silent calls and robotic vacuum cleaners improve the efficiency and speed of operation without unnecessary expenditure of time, because as the saying goes, time - money.uk-UKкафедра технології зберігання і переробки зернакафедра готельно-ресторанної справиготельне господарствоінноваційні продуктиклінінгова службаcleaning Servicehotel industryinnovative productsДоцільність впровадження інноваційного продукту в клінінговій службі готельного господарстваOther