Кулініч, Іванна МихайлівнаСкригун, Наталія Петрівна2017-12-222017-12-222013Кулініч, І. М. Роль соціальних мереж як сучасного інструменту комунікації з цільовими аудиторіями [Електронний ресурс] / І. М. Кулініч, Н. П. Скригун // Studme.org : веб-сайт. - Режим доступу: https://studme.org/64275/marketing/rol_sotsialnyh_setey_sovremennogo_instrumenta_kommunikatsii_tselevymi_auditoriyamihttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26437В роботі розглянуто переваги використання моделей просування в соціальних мережах, які дозволять підприємству налагодити комунікацію зі своєю цільовою аудиторією. Досліджено, що використання таких моделей, як SMM і SMO вирішать такі задачі підприємства, як: імідж фірми, формування лояльності у своєї цільової аудиторії, збільшення об’єму продажу, а отже і прибутку. The paper considers the advantages of using social network promotion models that will allow the company to establish communication with its target audience. It is explored that the use of such models as SMM and SMO will solve such tasks of the company as: the image of the firm, the formation of loyalty in its target audience, increase in sales volume, and hence profits.uk-UKмаркетингкомунікаціїсоціальні мережіінструменти комунікаціїцільова аудиторіяSMM і SMOmarketingcommunicationssocial networkscommunication toolstarget audienceSMM and SMOкафедра маркетингуРоль соціальних мереж як сучасного інструменту комунікації з цільовими аудиторіямиArticle