Стеценко, Вікторія Анатоліївна2014-11-102014-11-102014Стеценко, В. А. Оцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості / В. А. Стеценко // Економіка фінанси право. - 2014. - Вип. № 10/1. – С. 23–26.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18136В статті представлено методологічний підхід до оцінки збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємства харчової промисловості та систематизовано чинники маркетингового середовища, що мають вплив на збалансований розподіл витрат в бюджеті маркетингу на елементи 4Р. The methodological approach to the assessment the balancing marketing mix elements in enterprises of food industry was represented, and the marketing environment factors that have an impact on balanced distribution of costs in marketing budget to 4P’s elements was systematized in the article.маркетинг-міксзбалансованість елементів 4Рmarketing-mixbalancing 4Р’s elementsкафедра маркетингуОцінка збалансованості елементів маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості