Чазов, Євген Володимирович2015-03-192015-03-192013Чазов, Є. В. Стартап як нова форма ведення бізнесу / Є. В. Чазов // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 52. – С. 122-128.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19732У статті наведено визначення стртапу, проаналізовано основні відмінності стартапу від звичайних форм ведення підприємницької діяльності. Наведено різні підходи до визначення стадій розвитку страртапу та досліджено один з підходів, за яким виділяють шість стадій розвитку стартапу: посівну, страртап, раннє зростання, розширення, проміжна стадія та вихід. Аналіз наведений стадій розвитку проведено на прикладі соціальної мережі Facebook. Також, в статті, наведено основні напрямки реалізації державної підтримки підприємництва, які будуть сприяти розвитку страртапу в Україні.otherбізнеснаукоємна продукціякомпаніястартапbusinessstartuphigh technology productscompanyСтартап як нова форма ведення бізнесуArticle