Капінус, Лариса ВасилівнаСкригун, Наталія ПетрівнаПетрович, Маргарита Вікторівна2022-01-272022-01-272020Капінус, Л. В. Перспективи розвитку ОТТ-реклами на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, Н. П. Скригун, М. В. Петрович // Науковий погляд: економіка та управління. – Дніпро, 2020. – Вип. 1 (67). – С. 74–78.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36970У статті розглянуто сутність нового виду онлайн-реклами – ОТТ-реклами. Проаналізовано етапи поширення цього виду реклами як альтернативи традиційним рекламним повідомленням. З’ясовано недоліки та переваги ОТТ-реклами порівняно з рекламою на телебаченні. Визначено процес ціноутворення ОТТ-реклами та підходи до аналізу ефективності ОТТ-реклами. Розглянуто перспективи розвитку OTT-реклами, яка обіцяє зруйнувати традиційну телевізійну рекламу. Нова технологія передбачає надання потокового контенту на вимогу телеглядачам. Визначено, що у той час, коли широкомовні мережі і кабельні служби підтримують заздалегідь визначений графік інформаційних програм, потокові служби дають змогу глядачам переглядати відповідний їхнім бажанням контент. З’ясовано, що формування інформаційних баз даних клієнтів дає змогу маркетологам ідентифікувати групи потенційно зацікавлених споживачів відповідних продуктів.otherоver the top-рекламаонлайн-рекламатаргетингпотокова передачаконтентвідеомаркетингінтернет-рекламаоver the top advertisingonline advertisingtargetingstreamingcontentvideo marketingonline advertisingкафедра маркетингуПерспективи розвитку ОТТ-реклами на онлайн-ринкуArticle