Шапран, Людмила Юліївна2014-06-252014-06-252014Шапран, Л. Ю. Роль кейс-методу у процесі вивчення іноземних мов для підготовки спеціалістів економічного профілю / Л. Ю. Шапран // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24–25 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – С. 227–231.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15629Висвітлюється важливість застосування кейс-методу для підвищення ефективності бізнес-освіти в сучасних умовах, що дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. Кейс-метод у процесі вивчення іноземних мов дає змогу також розвивати навички міжкультурної комунікації та формувати ряд компетенцій, включаючи предметну та соціокультурні компетенції. The article deals with the significance of the case-study method in increasing the effectiveness of business education in modern conditions which facilitates the combination of learning process with real practical activity of specialists. The case-study method in teaching English enables the development of international communication skills and formation of such competences as subject-matter and sociocultural ones.uk-UKкейс-методіноземні мовибізнес-освітaекономічні спеціальностіcase-study methodforeign languagesbusiness educationeconomistsкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїРоль кейс-методу у процесі вивчення іноземних мов для підготовки спеціалістів економічного профілюOther