Войнович, НаталіяКазаков, Олександр Олексійович2014-10-202014-10-202014Войнович, Н. Чинники, що впливають на вибір покупця / Наталія Войнович, Олександр Казаков // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 152–154.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17452На вибір покупця впливає досить багато різноманітних чинників ( акція, інформація про неї на листівках, гарантовані подарунки, прохання дитини, економічне забезпечення особи). Також, значну роль відіграє азарт, що притаманний значній частині населення. Та найважливіший з них - акція з гарантованими подарунками. The choice of the buyer affects a lot of different factors (action, information about it on postcards, guaranteed prizes, please baby, economic support person). Also, the significant role played by the excitement that is inherent in large parts of the population. And most important of them - the action with guaranteed gifts.uk-UKвибір покупцяакціїподарункиchoice of the buyeractiongiftsкафедра гуманітарних дисциплінЧинники, що впливають на вибір покупцяOther