Попович, Валентин Мар’яновичСкригун, Наталія Петрівна2024-12-162024Попович, В. М. Необхідність впровадження цифрових технологій у маркетингову діяльність підприємств харчової промисловості / В. М. Попович, Н. П. Скригун // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21-22 листопада 2024 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 95-97https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/46048ukкафедра маркетингумаркетингцифровий маркетингцифрові технологіїmarketingdigital marketingdigital technologiesНеобхідність впровадження цифрових технологій у маркетингову діяльність підприємств харчової промисловостіThesishttps://orcid.org/0000-0003-1014-4393