Скригун, Наталія Петрівна2014-11-132014-11-132014Скригун, Н. П. Проблеми оцінювання економічної ефективності рекламної діяльності підприємства / Н. П. Скригун // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 765.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18323Питання визначення ефективності рекламування - одне зі складних та актуальних питань, що постає перед рекламодавцями. Інформаційною базою для аналізу економічної ефективності рекламних кампаній підприємства є бухгалтерські дані про зростання товарообігу. The question of determining the effectiveness of advertising - one of the difficult and urgent issues facing advertisers. The information base for economic analysis of advertising campaigns enterprises are accounting data on the growth of trade.uk-UKрекламуванняінформаційна базаспоживачекономічний показникadvertisinginfobaseconsumereconomic indicatorкафедра маркетингуПроблеми оцінювання економічної ефективності рекламної діяльності підприємстваOther