Антоненко, Ірина Ярославівна2017-06-082017-06-082016Антоненко, І. Я. Продуктова політика туристичного підприємства / І. Я. Антоненко // Туристичний, готельний і ресторанний бізнес: інновації та тренди [Електронне видання] : тези доповідей Міжнар.наук.-практ. конф., 7 квітня 2016 р., м. Київ. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – С. 14-16.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25481Ідентифіковано сучасні чинники ринкового та виробничого характеру, що визначають продуктову стратегію туристичного підприємства. Доведено, що за умов реалізації стратегії диверсифікації продуктовий портфель туристичного підприємства максимально відповідатиме потребам цільових ринків. Identified current market factors and industrial nature, defining product strategy of tourist business. It is proved that the conditions of implementation of the strategy to diversify product portfolio of tourism businesses meet the needs of most target markets.uk-UKкафедра туристичного та готельного бізнесутуристичне підприємствотуристичний продуктпродуктова стратегіядиверсифікаціяtourism enterprisestourism productproduct strategydiversificationПродуктова політика туристичного підприємстваThesis