Сологуб, Олена ПетрівнаРепіч, Тетяна Анатоліївна2014-07-022014-07-022004Сологуб, О. П. Вигідно підприємству і людям / О. П. Сологуб, Т. А. Репіч // Зерно і хліб. – 2004. - № 4. – С. 16-17.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15831У статті розглянуто базові методи упорядкування асортименту хлібопекарських підприємств, запропоновано математичну модель, що дозволяє вибрати оптимальну глибину асортиментного ряду, спираючись на показники рентабельності та маржі прибутку. In the article the basic techniques range ordering bakeries proposed mathematical model to choose the optimum depth of product range, based on indicators of profitability and margins.uk-UKоптимізація асортиментуглибина асортиментумаржа прибуткурентабельністьoptimization of rangedepth rangeprofit marginsprofitabilityкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуВигідно підприємству і людямArticle