Тімченко, Ганна МихайлівнаСильчук, Тетяна АнатоліївнаПушка, Ольга Сергіївна2024-06-252024-06-252023Тімченко, Г. М. Організація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесу / Г. М. Тімченко, Т. А. Сильчук, О. С. Пушка // Інфраструктура ринку. – 2023. – Вип. № 75. – С. 145–149.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/43622У статті проаналізовано комплекс послуг психологічної підтримки в готельній індустрії. Досліджено впровадження заходів з психологічної підтримки для гостей та персоналу готелю. Проаналізовано існуючі приклади впровадження даної інновації у світі та в Україні. Визначено перспективи її розвитку. Розглянуто заходи щодо психологічної підтримки гостей готелю. Підсумовано переваги впровадження інновації в управління готелем та переваги для адміністрації готелю та клієнтівThe article analyzes the complex of psychological support services in the hotel industry. The implementation of psychological support measures for hotel guests and staff was studied. Existing examples of the implementation of this innovation in the world and in Ukraine were analyzed. The prospects for its development have been determined. Measures for psychological support of hotel guests were considered. The advantages of implementing innovation in hotel management and the benefits for the hotel administration and customers are summarizedukінноваціяпослугипсихологічна підтримкаготельготельно-ресторанний бізнесуправліннякафедра готельно-ресторанної справиinnovationservicespsychological supporthotelhotel and restaurant businessmanagementОрганізація послуг психологічної підтримки в закладах готельно-ресторанного бізнесуArticle