Мазник, Ліана Валеріївна2014-10-272014-10-272014Мазник, Л. В. Принципи планування в сфері зв'язків з громадськістю / Л. В. Мазник // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 823.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17702PR-діяльність є однією із самих етичних галузей бізнесу тому, що представники цієї професії турбуються про власну репутацію. Адже головний капітал PR-фахівця - напрацьовані контакти й рекомендації клієнтів. Це причина того, що PR-фахівець прагне уникати того, що може знищити його перспективи. Особливо PR-фахівець прагне уникнути помилок при розробці PR-замовлення. Для замовника також важливо знати те, завдяки чому він зможе оцінити роботу із планування PR-діяльності. Тому сформулюємо принципи, які дозволяють уникнути типових помилок при розробці PR-замовлення. PR-заказ.PR-activity is one of the most ethical business sectors so that members of the profession are concerned about their reputation. After all, the main capital of PR-specialist - tried and tested contacts and recommendations of clients. This is the reason that PR-specialist seeks to avoid what could destroy his future. Especially PR-specialist seeks to avoid mistakes when developing PR-order. For the customer it is also important to know that, so he can evaluate the work of the planning of PR-activities. Therefore, we formulate principles that allow you to avoid common mistakes when developing PR-order.uk-UKпринципи плануванняPR-кампаніяPR-діяльністьprinciples of planningPR-campaignPR-activityкафедра економіки праці та менеджментуПринципи планування в сфері зв'язків з громадськістюOther