Труш, Юлія Леонідівна2012-06-142012-06-142011https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1446В статті досліджено оцінку ефективності напрямів по підвищенню якості продукції, для удосконалення процесу управління якістю на підприємствах хлібобулочної галузі. Розглянуто основні показники економічної ефективності якості продукції, а також внутрішні фактори, що впливають на формування та динаміку її зміни.The performance evaluation of the vise of product quality improvement, aimed at quality management perfection in bakery sector, is researched in the article. The main economic efficiency indexes of product quality are considered along with the internal factors which influence its formations and time history.otherякість продукціїquality of productsпідприємствохлібопекарська галузьпоказникивнутрішні факториефективністьenterprisebakery sectorindexesinternal factorsefficiencyкафедра економіки і праваОцінка ефективності рівня якості хлібобулочної продукціїArticle