Собченко, В. О.2013-12-062013-12-062012Собченко, В. О. Удосконалення фінансових відносин підприємства з контрагентами на ринку / В. О. Собченко // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 78 міжнар. наук. конф. молодих учених, аспірантів і студентів, Київ, 2–3 квітня 2012 р. — К.: НУХТ, 2012 р. — Ч. 3. – С. 368–369.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11844Досліджено підходи до економічного змісту основних категорій та понять, що супроводжують процес взаємовідносин підприємств. Обґрунтовано шляхи розширення відносин підприємства з іншими контрагентами на ринку. Визначено етапи формування політики залучення кредитних ресурсів підприємства. Researched approaches to economic content of the basic categories and concepts that accompany the process of business relationships. The ways of expanding enterprises with foreign counterparts in the market. Defined stages of policy involving credit company.uk-UKфінансові відносинифінансова діяльність підприємствафінансові ресурсифінансова стратегіяfinancial relationsfinance companiesfinancial resourcesfinancial strategyкафедра фінансівУдосконалення фінансових відносин підприємства з контрагентами на ринку