Розметова, Олена Григорівна2013-06-212013-06-212013Розметова, О. Г. Соціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговування / О. Г. Розметова // Наукові здобутки молоді — вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15 – 16 квітня 2013 р. — К.: НУХТ, 2013 р. — Ч. 3. — 727 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8385Враховуючи соціальну складову сервісного обслуговування, яка базується на сприйнятті комплексного продукту в процесі контакту покупця із сервісною організацією (вплив на тіло людини, його майно, розум, а також обробка інформації), можна значно розширити цільовий ринок сервісної організації. Given the social service component, based on perception of complex products in the customer contact with service organization (effects on the human body, its property, intelligence, and processing information), you can expand the target market service organizationotherінноваціясервісserviceinnovationкафедра туристичного та готельного бізнесуСоціальні інновації як фактор підвищення якості сервісного обслуговуванняThesis