Репіч, Тетяна Анатоліївна2013-08-072013-08-072012Репіч, Т. А. Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем / Т. А. Репіч // Управління сучасним підприємством: тези доповіді на VIII Міжнародній науково-практичної конференції, 22-23 березня 2012 р. – Київ. НУХТ.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9349Розглянуто класифікацію споживачів товарів та послуг за життєвою мотивацією – уникаюча мотивація та мотивація досягнень, проведено співставлення класифікації по мотиваційному профілю і ставлення клієнтів до реклами. We consider classification of consumer goods and services vital motivation - avoiding motivation and achievement motivation, adequacy classification of motivational profiles and attitudes to advertising clients.otherмотиваційний профільмотиваціяставлення до рекламиmotivational profilemotivationattitude towards advertisingкафедра економіки праці та менеджментуКласифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілемOther