Чорна, Анастасія ІванівнаРоботько, Анастасія Юріївна2020-02-112020-02-112019Чорна, А. І. Маркетингові дослідження споживчих переваг придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям / А. І. Чорна, А. Ю. Роботько // Харчова промисловість. – 2019. – №25. – С.52–59.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30761У статті проаналізовано розроблені види їстівного покриття для різних кондитерських виробів і доцільність їх використання. Визначено споживчі переваги під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям та конкурентоспромжність порівняно з виробами в полімерній упаковці. Наведено результати маркетингових досліджень попиту на кондитерські вироби із розробленим їстівним покриттям анкетуванням респондентів.otherкондитерські виробиспоживчі перевагианкетуванняїстівне покриттяconfectionaryconsumer preferencesquestioningedible coveringкафедра експертизи харчових продуктівМаркетингові дослідження споживчих переваг придбання кондитерських виробів з їстівним покриттямArticle