Залєвська, Наталія ПавлівнаКоваль, Ольга Андріївна2015-04-032015-04-032015Залєвська, Н. П. Засоби малої механізації для обслуговування номерів / Н. П. Залєвська, О. А. Коваль // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : Міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 234-235.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20056Обслуговування номерів - це одне з головних завдань будь- якого готеля. Кожен заклад розміщення працює в безперервному режимі обслуговування, тому до них висувають високі санітарно-гігієнічні вимоги. Відповідно до ДБН В.2.2.-20:2008 «Будинки і споруди. Готелі» в житлових і громадських приміщеннях повинна забезпечуватися можливість пилоприбирання, вміст пилу в повітрі житлових приміщень готелів має бути не більше 0,15 мг/м3. Для здійснення швидкого і високоякісного прибирання з дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних норм готель повинен мати: висококваліфікований персонал; повноцінний інвентар; сучасні прибиральні матеріали; сучасні прибиральні машини і механізми.uk-UKобслуговування номерівготельприбиранняобслуживание номеровотельуборкаroom servicehotelcleaningкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїЗасоби малої механізації для обслуговування номерівThesis