Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаСоломоненко, В. А.Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-04-152014-04-152014Бєлова, Т. Г. Сенсорний маркетинг: сутність, функції, різновиди/ Т. Г. Бєлова, В. А. Соломоненко, О. Ф. Крайнюченко // Кримський економічний вісник: науковий журнал. – Сімферополь: ГО «Наукове об’єднання «Еcоnоmіcs», 2014. - № 1(08). - Ч. 1. - С. 39-41.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13968Розглянуто теоретичні аспекти щодо визначення поняття «сенсорний маркетинг», його функції та різновиди. The theoretical aspects of the definition of "sensory marketing", its functions and variety.otherсенсорний маркетингфункціїрізновидиsensory marketingfunctionstypesкафедра маркетингуСенсорний маркетинг: сутність, функції, різновидиArticle