Вербова, Анастасія СергіївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2014-06-232014-06-232014Вербова, А. С. Можливості покращення маркетингової діяльності на ПАТ «Київхліб» / А. С. Вербова, Т. Г. Бєлова // материалы X Международных научно-практическая конференция «Стратегические вопросы мировой науки - 2014». Экономическая наука. Промышленность Наука і исследования. – 2014. - Т. 3. - С. 77-79.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15415Розглядається основні шляхи покращення маркетингової діяльності на ПАТ «Київхліб». We consider the main ways to improve marketing activity of PJSC "Kyivkhlib".otherмаркетингова діяльністьвдосконалення асортиментувдосконалення цінивдосконалення комунікаційної політикиmarketing activitiesimprove rangefor improvementimprove communication policyкафедра маркетингуМожливості покращення маркетингової діяльності на ПАТ «Київхліб»Thesis