Уліщенко, Андрій БорисовичБезштанько, Микола2023-03-232023-03-232021Уліщенко, А. Англомовний навчальний контент онлайн освіти (психологічні аспекти взаємодії) / А. Уліщенко, М. Безштанько // Pedagogical challenges of modern education in the context of blended learning : scientific monograph. – Warsaw, Józefów : Alcide De Gasperi University of Euroregional Economy, 2021. – P. 84-106.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39374Пандемія коронавірусу, охопивши весь світ з початку 2020 року і суттєво порушивши звичне функціонування усієї освітньої галузі, поставила вищі навчальні заклади перед адаптаційним та трансформаційним викликом - необхідністю пошуку альтернативних підходів до взаємодії зі студентами в умовах дистанційної роботи. Викладання іноземних мов в університетах також пов’язане з необхідністю вирішувати певні проблеми переходу до Інтернет-освіти, яка раніше була на всіх академічних рівнях тільки складовою змішаного навчання, що допомагала урізноманітнювати традиційні технології, адаптувати наявні дидактичні матеріали до нових умов викладання, знаходити привабливі, ефективні методи та прийоми опанування іноземної мови у психологічно комфортному, позитивному навчальному середовищі.otherпозитивна психологіятеорія самодетермінаціїдзеркальні нейрониемпатіямотиваціяонлайн взаємодіяpositive psychologytheory of self-determinationmirror neuronsempathymotivationonline interactionкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїАнгломовний навчальний контент онлайн освіти (психологічні аспекти взаємодії)Book chapter