Страшинська, Лариса ВолодимирівнаШеремет, Олег Олексійович2022-06-302022-06-302021Страшинська, Л. В. Розвиток private label: тенденції та особливості /Л. В. Страшинська, О. О. Шеремет // Якість і безпека харчових продуктів : збірник тез V Міжнародної науково-практичної конференції, 11-12 листопада 2021 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 197–198https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37700Визначено місце власної торгової марки в розвитку сучасних торговельних мереж. Проаналізовано глобальні тренди ринку private label. Досліджено товарні категорії, де ВТМ є найбільш успішними. Проаналізовано показники, які напряму впливають на індекс здоров'я ритейлера, а саме частка споживачів і лояльність. The place of own trademark in development of modern trade networks is defined. The global trends of the private label market are analyzed. Commodity categories where VTM are the most successful are investigated. The indicators that directly affect the retailer's health index, namely the share of consumers and loyalty, are analyzed.кафедра маркетингубрендвласна торгова маркароздрібна торгівлятоварні категоріїлояльність споживачівbrandown brandretailproduct categoriesconsumer loyaltyРозвиток private label: тенденції та особливостіThesis