Закревська, Людмила Миколаївна2018-05-112018-05-112017Закревська, Л. М. Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг / Л. М. Закревська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. — 2017. — Вип. 3 (08). — С. 127-132.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27355Стаття присвячена питанням формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі споживача. Узагальнено основні складові, що формують вибір поведінкової моделі виробника. За допомогою методу плинної середньої, врахувавши корисність для споживача, спрогнозовано обсяги реалізації ігристого вина КЗШВ «Столичний» на наступні 4 місяці. Article is devoted to the formation of behavioral patterns of market economy to gain sustainable competitive advantage. The main components that shape consumer choices behavioral model. Overview main components that shape behavioral choice model producer. By means of the fluid medium, taking into account the benefits for the consumer, predicted sales of sparkling wine KFSW "Stolichniy" for the next 4 months.uk-UKкафедра економіки і праваповедінкова економікаbehavioral economicsмодель поведінкиbehaviorнераціональна поведінкаirrational behaviorконкурентна перевагаcompetitive advantageФормування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних перевагArticle