Скригун, Наталія ПетрівнаСтеценко, Вікторія АнатоліївнаКапінус, Лариса Василівна2012-06-212012-06-212011Скригун, Н. П. Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства / Н. П. Скригун, В. А. Стеценко, Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. – 2011. - Вип. 4(119).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1716Розглянуто методи портфельного та однопродуктового аналізу в системі маркетингового стратегічного аналізу. Визначено місце портфельного аналізу в системі інструментів стратегічного маркетингового управління. Досліджено та проаналізовано основні методи стратегічного планування асортиментної політики підприємства.Essence of portfolio and one-commodity analysis’s, is considered in the system of strategic analysis. The place of strategic marketing management tools is defined in the portfolio analysis. Investigated and analyzed the basic methods of strategic planning of product policy.otherпортфельний аналізоднопродуктовий аналізпортфельні матрицістратегічне маркетингове плануванняportfolio analysisone-commodity analysisportfolio matricesstrategic marketing planningкафедра маркетингуВикористання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємстваArticle