Бергер, Аліна Дмитрівна2022-01-312022-01-312022Бергер, А. Д. Інноваційні рішення при розробці комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості / А. Д. Бергер // Modern directions of scientific research development : proceedings of the 8th International scientific and practical conference. – Chicago, USA : BoScience Publisher, 2022. – P. 874–878.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36993Досліджується сучасні інноваційні рішення в комплексі маркетингу ‒ «12Р», які охоплюють товарну політику, ціноутворення, канали збуту, комунікаційну політику, персонал тощо. Обґрунтовано, що більшість інноваційних рішень у маркетингу підприємства харчової промисловості пов’язано з технологіями ‒ здорового харчування, ощадливого виробництва, діджиталізації процесів, Інтернет-маркетингу, нових видів пакування та захисту навколишнього середовища. Modern innovative solutions in the marketing complex - "12P" are studied, which cover product policy, pricing, sales channels, communication policy, staff and more. It is argued that most of the innovative solutions in the marketing of the food industry are related to technology - healthy eating, lean production, digitalization of processes, Internet marketing, new types of packaging and environmental protection.кафедра маркетингукомплекс маркетингухарчова промисловістьпідприємствоздорове харчуваннятехнологіїхарчова продукціяmarketing complexfood industryenterprisehealthy foodtechnologyfood productsІнноваційні рішення при розробці комплексу маркетингу підприємств харчової промисловостіThesis