Сіняговська, Інга Юріївна2015-12-082015-12-082015Сіняговська, І. Ю. Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці / І. Ю. Сіняговська // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наукових праць / за ред. проф. З. П. Бакум. – Кривий Ріг : КДПУ, 2015. – Вип. 45. – С. 292-298.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/21895У статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні підходи до дослідження феномену. The principal concepts of interiorization in the psychological-and-pedagogical science are reviewed and analyzed in the article. The basic methodological approaches to the phenomenon development are outlined.uk-UKкафедра іноземних мов професійного спрямуванняінтеріоризація знаньнавчальна діяльністьметодологічні підходиinteriorizationeducational activitiesmethodological approachesПроблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науціArticle