Скригун, Наталія ПетрівнаРозумей, Світлана Борисівна2013-11-152013-11-152011Скригун, Н. П. Тактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішень / Н. П. Скригун, С. Б. Розумей // Наукові праці НУХТ. – 2011. – № 40. – С. 122–126.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/11316Встановлено основні тактичні прийоми ціноутворення, розглянуто сутність психологічних прийомів встановлення ціни з урахуванням очікувань споживачів, рекомендовано варіанти коригування цін. The basic tactical receptions of pricing are set, essence of psychological receptions of establishment of price is considered taking into account expectations of users, the variants of correction of prices are recommended.uk-UKціназнижкатактика ціноутворенняпсихологія ціноутворенняpricediscounttactics of pricingpsychology of pricingкафедра маркетингуТактичні прийоми ціноутворення в контексті маркетингових цінових рішеньArticle