Tartasyuk, R.2014-11-262014-11-262014Tartasyuk, R. Aroma marketing as one of the most effective methods to attract customers / Ruslana Tartasyuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 425-426.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18672The world of marketing incorporates everything from glossy posters and elaborate window displays to thumping music, all of which are designed to awaken our senses. And when it comes to food, taste tests are a tried-and-true method for converting browsers to buyers. But what about our sense of smell? Anytime seeking new ways to transform consumer wants into needs, marketers are exploring a new way: aroma.aroma marketingmarketerscustomersарома-маркетингмаркетологиклієнтиAroma marketing as one of the most effective methods to attract customers