Горбач, Євгенія Геннадіївна2024-10-312024-10-312024Горбач, Є. Соціальна реклама під час воєнних дій / Є. Горбач ; наук. керівник О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3. – С. 193.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/45290Соціальна реклама є важливим чинником соціалізації, оскільки вона формує громадську думку та висвітлює вагомі проблеми суспільства.Social advertising is an important factor of socialization, as it shapes public opinion and highlights important problems of society.ukкафедра маркетингурекламасоціальна рекламаволонтерствоsocial advertisingvolunteeringСоціальна реклама під час воєнних дійThesis