Міщенко, Вікторія ВалеріївнаГорзей (Пасічник), Олена Володимирівна2015-04-032015-04-032015Міщенко, В. В. Сервіс як соціальне явище / В. В. Міщенко, О. В. Пасічник // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 207-208.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20045Сучасна сфера послуг має якості, властиві всім основним соціальним інститутам, а крім того, її розвиток стає одним з важливих показників, що визначають якість життя суспільства та індивіда. «Споживання - це використання корисних властивостей, предметів, процесів, завдяки яким вони набувають характеру блага. Modern service industry has the qualities inherent in all major social institutions, and in addition, its development is one of the important factors that determine the quality of society and the individual. "Consumption - the use of mineral properties, objects, processes by which they acquire the character of good.otherсервісспоживанняекономічний підхідserviceconsumptioneconomic approachкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїСервіс як соціальне явищеOther