Гнатенко, Олена Андріївна2013-07-022013-07-022009Гнатенко, О. А. Інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі / О. А. Гнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2009. - № 10 (101). – С. 114-119.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8668Розглянуто інформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищі. Запропонована модель збору та обробки інформації молококонсервного підприємства про досліджувану продукцію для управління на основі рейтингу. Розкрито кілька напрямків аналізу конкурентно-аналітичної інформації. The informative providing of determination of rating of competitiveness of products is considered in a market environment. Offered model of collection and treatment of information of milk enterprise about the probed products for a management on the basis of rating. A few directions of analysis are exposed competition analytical to information.інформаційне забезпеченнярейтингконкурентоспроможність продукціїкафедра фінансівinformative providingratingcompetitiveness of productsІнформаційне забезпечення визначення рейтингу конкурентоспроможності продукції у ринковому середовищіArticle