Чугаєва, Наталія Юріївна2012-05-302012-05-302010Чугаєва, Н. Ю. Психологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізації / Н. Ю. Чугаєва // Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2010. - Т. ХІІ, Ч. 7. – С. 493–501.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/1113Стаття присвячена особливостям вивчення та опису особистісних якостей педагога-наставника, які впливають на ефективність процесу освітньої соціалізації студентів. Розроблена концептуальна модель психологічних якостей педагога-наставника, яка відтворює зв’язки функцій педагога-наставника у навчально-виховному процесі з його психологічними особливостями.The article is devoted to the peculiarities of dеfinition and description of the teacher-tutor’s personal qualities, which influence on efficiency of process of students’s educational socialization. The conceptual model of psychological qualities of the teacher-tutor that produces connections of the tutor’s functions in the educational process with his psychological features was developed.otherосвітня соціалізаціянаставництво студентівпедагог-наставникпсихологічні якості педагога-наставникасоціалізуюча взаємодіяeducational socializationtutorship of studentsteacher-tutorpsychological qualities of teacher-tutorsocializing co-operationкафедра гуманітарних дисциплінПсихологічні якості педагога-наставника як суб’єкта освітньої соціалізаціїArticle