Восколович, Людмила ВолодимирівнаСкригун, Наталія Петрівна2017-12-052017-12-052017Ашомко, Л. В. Реклама як засіб масової комунікації / Л. В. Ашомко, Н. П. Скригун // Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami : Materialy XIII Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji – Ekonomiczne nauki (07 -15 listopada 2017 roku): Przemyśl. Nauka i studia, 2017. – Volume 2. – Р. 9-11.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26306В роботі досліджено, що реклама є особливою формою комунікацій, адже реалізує загальні завдання. Також було доведено, що суспільство розвиває і інтенсифікує рекламну діяльність, а рекламні технології дають стимул для його соціально-економічного розвитку. The paper studies that advertising is a special form of communication, since it implements common tasks. It was also proved that society is developing and intensifying advertising activities, and advertising technologies provide an incentive for its socio-economic development.uk-UKмаркетингрекламазверненнякомунікаціїтовари та послугиспоживачmarketingadvertisingcirculationcommunicationsgoods and servicesconsumerкафедра маркетингуРеклама як засіб масової комунікаціїOther