Лисенко, К. М.Скригун, Наталія Петрівна2014-08-292014-08-292010Лисенко, К. М. Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. – К. : НДЕІ, 2010. – № 2. – С. 145-149.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16479Досліджено сутність категорії "маркетинговий потенціал", на основі чого доведено, що існуючі підходи до трактування цього поняття недостатньо повно відображають його зміст. Запропоновано авторське узагальнене визначення сутності маркетингового потенціалу підприємства.uk-UKмаркетингпотенціал підприємствамаркетинговий потенціал підприємстваmarketingbusiness potentialmarketing potential of enterpriseкафедра маркетингуСутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємстваArticle