Войтович, Наталія Юріївна2016-03-312016-03-312014Войтович, Н. Ю. Маркетинг спільної творчості, сутність та приклади ефективного використання / Н. Ю. Войтович / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 94-96.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22706Маркетинг спільної творчості — це одна з нових тенденцій маркетингу та інноваційного менеджменту. Marketing co-creation - is one of the new trends in marketing and innovation management.uk-UKмаркетингспоживачівиробникиmarketingconsumersproducersМаркетинг спільної творчості, сутність та приклади ефективного використанняOther