Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2015-04-142015-04-142015Крайнюченко, О. Ф. Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студентів галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова. - К.: НУХТ, 2015. – 179 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20169У конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.uk-UKмаркетингові дослідженняінформаційне забезпеченнядослідження ринкудослідження конкурентного середовищадослідження конкурентівдослідження споживачівдослідження фірмиmarket researchinformation provisionmarket researchstudy of the competitive environmentresearch competitionconsumer researchresearch firmsкафедра маркетингуМаркетингові дослідженняOther