Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаГлушаниця, Анастасія ВячеславівнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-06-242014-06-242014Бєлова, Т. Г. Сучасні види маркетингу: сутність, переваги та необхідність застосування / Т. Г. Бєлова, А. В. Глушаниця, О. Ф. Крайнюченко // Економічні студії : науково-практичний економічний журнал. – Львів: Львівська фундація, 2014. - № 1, Ч. 1. - С. 29-32.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15506Розглянуто передумови виникнення та сутність сучасних видів маркетингу. Доведено їх переваги та необхідність використання в практичній діяльності компаній. Preconditions origin and nature of modern forms of marketing. Proved their advantages and necessity of the practical of companies.otherсучасні види маркетингувірусний маркетингмобільний маркетингмаркетинг подійmodern forms of marketingviral marketingmobile marketingmarketing eventsкафедра маркетингуСучасні види маркетингу: сутність, переваги та необхідність застосуванняArticle