Абрамова, Асьят ГеоргіївнаМирошник, Юлія АнатоліївнаКовтун, Аліна Володимирівна2020-04-062020-04-062019Абрамова, А. Г. Шляхи підвищення конкурентоспроможності закладів готельного господарства / А.Г. Абрамова, Ю.А. Мирошник, А.В. Ковтун // Практика і перспективи розвитку індустрії гостинності України : монографія / [за заг. редакцією д. е. н., професора Б. М. Мізюка]. – Львів : ЛТЕУ, 2019. – С. 137-144https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30965Готельний бізнес на сьогодні є досить перспективним в піднесенні та інвестуванні. Цьому сприяє стрімкий розвиток технологій в галузі гостинності, який поставив перед готельєрами два основних завдання: залучити максимальну кількість клієнтів, шляхом оптимізації кількостей продажів, і завоювати клієнта, зробивши його постійним гостем. Одним із найважливіших напрямків формування стратегічних конкурентних переваг в готельному бізнесі є надання послуг більш високої якості порівняно з конкуруючими аналогами. Якість послуг готельного закладу, в умовах сучасного виробництва – найважливіша умова його ефективності, рентабельності та конкурентоспроможності. The hotel business is quite promising today exaltation and investment. This is facilitated by rapid development hospitality technology, which has set the hotelier two main goals: to attract the maximum number of customers by optimizing sales volumes, and to win customers by making him a regular guest. One of the most important directions of strategic formation. The competitive advantage in the hotel business is the provision of higher quality services than competing counterparts. Quality of services of the hotel, in the modern conditions production is the most important condition for its efficiency, profitability and competitiveness.otherконкурентоспроможністьготельякість послугCompetitivenesshotelquality of servicesкафедра готельно-ресторанної справиШляхи підвищення конкурентоспроможності закладів готельного господарстваBook chapter